آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده
آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده

تمامی مطالب این وبلاگ تقدیم به کسی که همیشگی ترین تأثیر را بر جهان بینی من نهاد ... او که کمک و یاری بی دلیل و بی دریغ را به من آموخت ...



سلام


امروز اولین روز تولد اولین وبلاگ شخصی منه ... 

اولین سطرها بر اولین صفحات مجازی و تقسیم دلنوشته های گاه به گاهم با ناشناسهایی که قراره امانتدار احساسات من باشن و آشنای من بشن ...

روز 2 اردیبهشت ماه 91 یعنی دو روز پیش، برای اولین بار، اولین جرقه ساخت یه وبلاگ به ذهنم دوید ... و البته این جرقه یه انگیزه بزرگ می خواست که ... 

نمیدونم این وبلاگ چقدر مخاطب پیدا خواهد کرد ... نمیدونم چند نفر میان و با من همذات پنداری می کنن و همدل میشن ... نمیدونم سطح این وبلاگ رو در چه حدی ارزیابی خواهند کرد و اصلا اولین مراجعه منجر به دیدارهای بعدی هم میشه یا نه ... اما قصد من از آغازبه نوشتن و اعتماد به دنیای مجازی و دهکده جهانی، تنها و تنها آروم کردن دلی بود که حقیقتا دیگه نمیدونستم چطور باید آرومش کنم ... 

بگذریم ...

نمیدونم اولین مخاطب این دلنوشته ها کیه و کی میاد و به این نوزاد تازه متولد شده سر میزنه ... اما هرکسی که باشه ازش از همین حالا ممنونم که منو نادیده، دیده ... 


نظرات 2 + ارسال نظر
هستی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ http://parvanegi.blogsky.com

هنوز آرشیو وبلاگت رو کامل نخوندم
میدونم دیره ولی تولد وبلاگت رو بهت تبریک میگم
امیدوارم وبلاگت حالا حالا ها پابرجا باشه (البته همراه شما)
و ما هم دوستای خوبی برای هم بشیم

مینو چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام می خواستم روز تولد وبلاگتو ببینم
و بدونم برای چی شروع کردی بنویسی
تنها و تنها آروم کردن دلی بود که حقیقتا دیگه نمیدونستم چطور باید آرومش کنم ...

دلیل خوبیه
حالا دلت آروم شده؟

آره ... این وبلاگ از اول یک راه الهی بود ... من عاشقانه وبلاگمو دوست دارم و هرچی می نویسم حقیقتا از صمیم قلب و احساسمه ... دلبسته این وبلاگم ... نمی تونم ترکش کنم دیگه ...
بهترین راه آرامشمه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد