آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده
آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده

لطفا هرگونه برداشت از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع انجام شود.

تمامی دلنوشته های این وبلاگ تقدیم به کسی که همیشگی ترین تأثیر را بر جهان بینی من نهاد ... او که کمک و یاری بی دلیل و بی دریغ را به من آموخت ...  

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید 

 

امروز ... هر روز ... از روزی که رفتی با شعر تغذیه می کنم ... با شعر نفس می کشم ... با ... هرچه تو را تداعی کند ... با هرچه از سمت احساس من بوزد ... به هر زبان، به هر لهجه، به هرحال ... زیبایی عشق به همین است:  بدون مرز، آزاد و بی نیاز راه خود را باز می کند ... مثل هوا ... مثل آب ... مثل نسیم ... مثل آفتاب برای آفتابگردانش ...  

 

Blätten Strauch mit herzförmeigen

Sommerregen warm:

Wenn ein Schwerer Tropfen Fällt

Ganze blatt Bebt das

So bebt jades Mal mein Herz

Fällt wenn dein name auf es

 

 

دسته گلی به طرح دل 

باران گرم تابستان: 

وقتی قطره ای سنگین فرو می افتد 

برگ، به تمام قامت به لرزه می افتد 

دل من نیز هر بار 

وقتی نامت بر آن فرو می افتد 

این سان به لرزه می افتد 

 

 

" اریش فرید "

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ

خیلی قشنگ بود
"مثل آفتاب برای آفتابگردانش"

هستی جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ق.ظ http://parvanegi.blogsky.com

بالایی من بودم

ممنون از تمام لطفت دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد