آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده
آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده

لطفا هرگونه برداشت از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع انجام شود.

 تمامی دلنوشته های این وبلاگ تقدیم به کسی که همیشگی ترین تأثیر را بر جهان بینی من نهاد ... او که کمک و یاری بی دلیل و بی دریغ را به من آموخت ...  

 

 پنج شنبه های همیشه عزیز ... 

 

عزیزترین آفتابگردان دنیا! خودت حساب کن پنج شنبه های همیشه عزیز وقتی که پیام آور صدای خوب تو باشند،‌چقدر عزیزتر می شوند؟ چقدر استثنایی تر ... ؟ چقدر رؤیایی تر ... ؟  

 

پنج شنبه های همیشه عزیز، تداعی گر  روزهای مهربان تو را دیدن ... پنج شنبه های عزیز شادمانی هزار هزار پروانه در قلب من ... 

 

 پنج شنبه های عزیز ...

پنج شنبه هایی که وسعت آسمان با میلیونها قاصدک نورانی نرم مخملی پوشیده می شد ... میلیونها قاصدک خوش خبر ... تصور کن ... میلیونها خبر خوش و ... همه خبرها : " تو " ...   

 

پنج شنبه های همیشه عزیز ... روزهای پرسخاوت از مهر و عاطفه و احساس ... پنج شنبه های همیشه عزیز، یادآور لحظه های همیشه ماندگار ... لحظه هایی که حتی یک لحظه هم هدر نرفته اند ...  

 

پنج شنبه های سرشار از باران عشق ... روزهایی که همیشه با دست پر به سراغ من می آیند ... روزهایی که حتی به قدر دو دقیقه و هجده ثانیه هم شده، " صدای تو " را برای من در کوله بار جادویی خود هدیه دارند ... روزهایی که ناباورانه و غافلگیرانه ستاره بارانم می کنند ... 

 

می بینی؟ پنج شنبه ها همیشه منحصر به فردترین روزهای زمینند ... روزهایی که دنیا را به شادی شفافی از جنس پاکترین کودکانه های بی ریا دعوت می کنند ... پنج شنبه ها همیشه میزبانند ... میزبان مهربان و بخشنده تمام کاینات ... میزبان جشن لبخندهای عمیق از ته دل ... 

 

پنج شنبه ها ...

پنج شنبه ها مهربان ترین روزهای سال ... دوست داشتنی ترین ساعات زمانند ...

حالا ... خودت حساب کن ... در پنج شنبه ها رازی نهفته است، مگر نه؟ ... 

 

                                                  

 

 

صدایت درخشید

صدای تو شعف را به من می بخشید

گنجشکی که از گوشی تلفن بیرون می پرید

صدایت بخش عظیمی از زندگی من بود

سایه ی من

چشمه و نسیم من

عطر خوب نعنا و اقاقی ... 

 

" نزّار قربانی "

نظرات 1 + ارسال نظر
هستی جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ http://parvanegi.blogsky.com

عالی بود مثل بقیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد