آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده
آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده

لطفا هرگونه برداشت از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع انجام شود.

 تمامی دلنوشته های این وبلاگ تقدیم به کسی که همیشگی ترین تأثیر را بر جهان بینی من نهاد ... او که کمک و یاری بی دلیل و بی دریغ را به من آموخت ...  

 

 

جواب آه های ما را خدا چه خواهد داد 

 

وقتی 

 

درد می کشیم ... 

 

جواب این آه های ناخودآگاه 

 

این آه های عمیق کوتاه 

 

آه های نه چندان پربیراه 

 

نه چندان سر به راه 

 

آه های گاه و ناگاه 

 

این 

 

دلتنگیهای بی پایان .... 

 

چه خواهد شد؟ 

 

چه خواهد شد؟ ...

نظرات 2 + ارسال نظر
هستی یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ http://parvanegi.blogsky.com

نمیدونم
واسه منم سواله
یه سوال بزرگ

فرح یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ http://farahbano.blogsky.com

این روزها فقط من ماندم و خودم
با خدایی که به هیچ یک از سوال هایم پاسخ نداد...

به خداوند ایمان دارم
حتی اگر سکوت کرده باشد ...
مطمئن باش هست ... حواسش هم هست ... حتی اگر سکوت کرده باشد ... تنها نیستی عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد