آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده
آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده

لطفا هرگونه برداشت از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع انجام شود.

 تمامی دلنوشته های این وبلاگ تقدیم به کسی که همیشگی ترین تأثیر را بر جهان بینی من نهاد ... او که کمک و یاری بی دلیل و بی دریغ را به من آموخت ...  

 

 

           

 

 

 

" آ " مثل آرامش ...

 

 

من با تو آرام می گیرم ... مثل آرام گرفتن پریشان زدگی موجها روی شانه های  سخاوتمند ساحل ... مثل آرام گرفتن سنجاقک روی دست نیزار ... مثل آرام گرفتن جوجه گنجشک ها زیر پرهای مادر ... مثل آرام گرفتن قطره های باران روی شیشه پنجره ... مثل آرام گرفتن ماهیها در عمیق ترین کنج استخر ... 

 

من با تو آرام می گیرم ... 

 

آرامش می گیرم ... مثل آرامش بالهای بسته ی یک پروانه ... مثل آرامش لبخند کودکی در گهواره خواب های طلایی ... مثل آرامش تفتیده ی کویر ... مثل آرامش باغ در حریر مهتاب ... مثل آرامش پرواز عقاب بر فراز کوهستان ... مثل آرامش کوهستان ...  

 

مثل آرامش آفتاب در مقابل آفتابگردان ...

 

من با تو آرام می گیرم ... 

 

آنقدر آرام می گیرم که دیدنی می شوم ... 

 

آنقدر آرام می گیرم که تمام دنیا را فراموش می کنم ... تمام ... دنیا ... حتی راه خانه را ... 

 

آنقدر آرام می گیرم که خود را گم می کنم ... دست و پایم را گم می کنم ... که اگر نباشی حتما گم می شوم ... 

 

آنقدر آرام می گیرم که  

 دیوانه شدنم حتمی می شود  

 اگر ... بروی ............  

  

                                         

                    

نظرات 3 + ارسال نظر
خاطره سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

خیالت راحت بعد از تو فقط زنده مانی میکنم....

زیبا بود ...
ممنونم

هستی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ http://parvanegi.blogsky.com

هدی جون عالی بود
خیلی این متن رو دوست داشتم

ممنونم عزیزم ...
لطف داری ...

هستی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ http://parvanegi.blogsky.com

تو از آرامش حرف زدی ما نمیدونم چرا نگران شدم
شاید به خاطر این که اگر بروی رو دیدم
هدی جون متن هات فوق العادن ، کتابشون کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد