آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده
آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده

لطفا هرگونه برداشت از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع انجام شود.

 تمامی دلنوشته های این وبلاگ تقدیم به کسی که همیشگی ترین تأثیر را بر جهان بینی من نهاد ... او که کمک و یاری بی دلیل و بی دریغ را به من آموخت ... 

 

 

 این آههای معصومانه ...... 

 

 

اصلا انگار نمی شود از مقابل چشم خیالم بگذری و آهی عمیق ... آهی آتش زا بدرقه گر راهت نشود ... نمی شود ... نمی  شود ... به خدا دست خودم نیست ...  

 

دست خودم ......... 

 

نه نمی شود ... نمی شود این آههای مدام را خفه کرد ... این آههای از سر ناچاری ... این آههای بی اراده بی اختیار ... این آههای معصومانه ... 

 

کافی ست به هر دلیلی ... به هر دلیلی از خیالم سر ریز کنی ... آن وقت ... موج در موج و فوج در فوج زیر آههای بی درنگ، ناپدید می شوم ... 

 

حکایت غریبی ست ... 

 

هرچند حکایت ما همواره غریب و غریبه است ... 

 

وقتی هستی دیوانه ام ... 

 

وقتی نیستی دیوانه ام ... 

 

اصلا دوست داشتن تو خود خود دیوانگی ست، مگر نه؟ ... 

 

این است  

 

که اگر از این پس دیوانه ام بخوانند ...  

 

بدانند ... غمی نیست ... 

 

که من هم مدتهاست ... 

 

مدتهاست با آههای دیوانه وار خود را به یاد می آورم ... 

 

مدتهاست ... 

 

دیوانه ام بخوان که به عقلم نیاورند

دیوانه تو است که عاقل نمی شود ...

نظرات 2 + ارسال نظر
هستی شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

امیدوارم تموم این آه های توی دلت یه روز خیلی خیلی نزدیک تموم شه عزیزم

ممنونم عزیزم
ممنونم
منم برات آرزوی بهترینها رو دارم.

هستی شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ب.ظ

بار خدایا
وسوسه های نفس نگذاشت جانم در نهر رجب تطهیر شود
از در آویختگان درخت طوبای شعبان هم که نبودم
ترحم فرما و در دریای رحمت رمضانت مستقرم نما ...

فرا رسیدن ماه رحمت و عبودیت رمضان بر شما مبارک
التماس دعا

بر تو هم مبارک دوست خوبم ... امیدوارم وی این ماه به استجابت دعاهات برسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد