آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده
آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده

لطفا هرگونه برداشت از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع انجام شود.

 تمام دلنوشته های این وبلاگ تقدیم به کسی که همیشگی ترین تأثیر را بر جهان بینی من نهاد ... او که کمک و یاری بی دلیل و بی دریغ را به من آموخت ... 

 

 

دیگر نمی شمارم 

 

 

روزهای نبودنت را می گویم ... 

 

 

نه! دیگر نمی شمارم روزهای نبودنت را ... 

 

 

شماره اش را 

 

 

طولش را 

 

 

دلتنگی اش را  

 

 

سختی اش را 

 

 

رنجش را 

 

 

دردش را 

 

 

سپرده ام به دستان آبی مهر 

 

 

سپرده ام به آسمان 

 

 

سپرده ام به او که مدتهاست نمی بینمت و می بیندت و ...  

 

 

به خودش سپرده امت ... همیشه! 

 

 

 

 

خدایا   

 

ببین دستهای خالی من رو به تو ... رو به بالاست ...

 

 

تسلیم 

 

 

تسلیم ... 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
خاطره دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ق.ظ http://rahalost.blogsky.com

ر روزی که نباشی
زمین خواب می رود بر مدار سوم

هر یک روزی که نیستی
همان یک قرنی ست
که مغول ها حمله کردند!

چقدر زیبا ...
ممنونم عزیزم ...

هستی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ http://parvanegi.blogsky.com

این خیلی خوبه

فرح چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ب.ظ http://farahbano.blogsky.com

امروز تقریبا یک قرن است که تورا ندیده ام یعنی حس میکنم یک قرن است
من مانده ام با این زمانهای طولانی چه کنم؟
میدانم نیازی به اعتراف نیست تو خودت خوب میدانی فقط وقتی تو کنارم هستی خوشحالم و زمان برایم بی معناست...

ممنونم عزیزم ... خیلی زیبا بود.
فقط وقتی تو کنارم هستی زمان برایم بی معناست ............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد