آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده
آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده

لطفا هرگونه برداشت از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع انجام شود.

تمامی دلنوشته های این وبلاگ تقدیم به کسی که همیشگی ترین تأثیر را بر جهان بینی من نهاد ... او که کمک و یاری بی دلیل و بی دریغ را به من آموخت ... 

 

امروز دارم شبیه تو می خندم ... ناخودآگاه ... شبیه لبخندهای تو می شود تکخندهای من ... 

 

امروز چقدر شبیه تو می خندم ... چقدر شبیه تو خندیدم ... 

 

این 

 

فریب آیینه ها نیست عزیزترین عزیزدل دنیا! باور کن! 

 

من 

 

امروز 

 

بی هیچ نیاز به آب و آینه ... بی هیچ انعکاس فریبنده ای از حقیقت مجازی آیینه ها ... 

 

می دانم 

 

طرح لبخندهای من 

 

از تو 

 

الگو گرفته است ... 

 

از تو سرایت کرده است ... 

 

اصلا دلم می خواهد همیشه شبیه تو ... درست مثل آیینه ای سرشار از تکرار تو ...  

 

اگر قول بدهی نخندی ... یا نه اگر قول بدهی بخندی و بخندی و بخندی ... من ... من مرغ مقلد تو ... باشم ... می شود اجازه بدهی؟ ... 

 

چقدر رویایی ... 

 

چقدر خوب! 

 

امروز 

 

من 

 

شبیه تو 

 

می خندم ...  

 

           

                              مثل باران چشمهایت دیدنی ست 

                              شهر خاموش نگاهت دیدنی ست 

 

                                  زندگانی معنی لبخند توست 

                             خنده هایت بی نهایت دیدنی ست ...

نظرات 1 + ارسال نظر
هستی یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ب.ظ http://parvanegi.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد