آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده
آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده

لطفا هرگونه برداشت از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع انجام شود.

 تمامی دلنوشته های این وبلاگ تقدیم به کسی که همیشگی ترین تأثیر را بر جهان بینی من نهاد ... او که کمک و یاری بی دلیل و بی دریغ را به من آموخت ...   

 

 

 

 

 

ای مردمان بگویید آرام جان من کو 


راحت‌فزای هرکس محنت‌رسان من کو  

 

نامش همی نیارم بردن به پیش هرکس
 

گه گه به ناز گویم سرو روان من کو 

 

در بوستان شادی هرکس به چیدن گل
 

آن گل که نشکفیدست در بوستان من کو 

 

جانان من سفر کرد با او برفت جانم
 

باز آمدن از ایشان پیداست آن من کو

 

 

هرچند در کمینه نامه همی نیرزم
 

در نامه‌ی بزرگان زو داستان من کو

 

 

هرکس به خان و مانی دارند مهربانی
 

من مهربان ندارم نامهربان من کو

 

 

 

اوحدالدین محمد انوری

 

 
نظرات 2 + ارسال نظر
خاطره شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ق.ظ http://rahalost.blogsky.com

سلام
انتخاب زیبایی بود عزیزم

سلام دوست خوبم
ممنون

هستی دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ http://parvanegi.blogsky.com

خیلی قشنگ بود
این پست از دید من جا مونده بود

راستی قالب جدید مبارک
اگه تعویضش واسه امروز نیست ببخش که زودتر نگفتم آخه من یکم بی دقتم

مرسی عزیزم ... لطف داری ... اشکالی نداره همین که مهرت همیشگیه کافیه دوست من ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد