آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده
آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده

لطفا هرگونه برداشت از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع انجام شود.

 تمامی دلنوشته های این وبلاگ تقدیم به کسی که همیشگی ترین تأثیر را بر جهان بینی من نهاد ... او که کمک و یاری بی دلیل و بی دریغ را به من آموخت ...  

 

 

 

  

 

عزیزترین آفتابگردان دنیا! 

 

 

امروز حرفی برای گفتن پیدا شد که دستنوشته من نیست اما ... دلنوشته من ... هست ...  

 

  

 

کسانی که شما را دوست دارند 

 

 

حتی اگر هزار دلیل برای رفتن وجود داشته باشد 

 

 

هرگز رهایتان نخواهند کرد ... 

 

 

آنها همیشه یک دلیل برای ماندن خواهند یافت ... 

 

 

خانواده تنها همخون بودن نیست ...  

 

 

خانواده یعنی آدمهایی در زندگیتان که خواهان شما در زندگیتان هستند ... 

 

 

آنهایی که شما را همان گونه که هستید می پذیرند ... 

 

 

کسانی که حاضرند هرکاری بکنند تا لبخند شما را ببینند 

 

 

و 

 

 

کسانی که در هر شرایطی دوستتان دارند ... 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
فریناز سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

حتی اگر هزار دلیل برای رفتن وجود داشته باشد
هرگز
رهایتان نخواهند کرد


ولی یه وقتایی رها می کنن
چون فک می کنن دلایل خودشون محکم تره
شایدم

من اشتباه می کنم
ولی اشتباه خوشایندیه
دلم می خواد باورش کنم...

من
از اونا میگم که دوستت دارن
که دوستشون داریم ... نه اونا که مدعی توخالی هستن ...

هستی سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ http://parvanegi.blogsky.com

پس منم میشم خونواده ی مجازی ِ تو

ممنونم عزیزم ... مهرت همیشه سایه گستره ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد