آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده
آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده

لطفا هرگونه برداشت از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع انجام شود.

 تمامی دلنوشته های این وبلاگ تقدیم به کسی که همیشگی ترین تأثیر را بر جهان بینی من نهاد ... او که کمک و یاری بی دلیل و بی دریغ را به من آموخت ...  

 

 

 

 

 

امروز 

 

دیدمت 

 

و 

 

انگار ندیدم ... 

 

 باورکن! 

 

در خاطرم نمانده همین چندساعت پیش 

 

همان چند جمله کوتاه 

 

همان احوالپرسی ساده را حتی ...  

 

نمیدانی اما 

 

پریشان حالی ات لال می کند زبانم را ... گمان نکن که پی نبرده باشم به حال تو ...

 

نیازی به گفتن نیست عزیزترین آفتابگردان دنیا! 

 

موج آشفتگی ات بی صدا  

 

به ساحل روحم خورد و آرامش ماسه ها را بر هم زد ... 

 

نیازی به واژه ها هرگز نبوده نازنین! 

 

چرا پریشانی؟ بگو ... 

 

دلم برای رنگ روشن لبخندهای همیشگی ات تنگ شده بود که آمدم ... می دانستی؟!  

 

و دلتنگ تر برگشتم ... دلگیر از هرچه لبخندهای خوب تو را کمرنگ می کند ...

 

نگاه آرامت 

 

طوفانی در دل داشت ... 

 

عزیزترین عزیز دل دنیا! نشد که به زبان بیاورم اما دلتنگیها را بسپار به او که دردآشناترین به این رسم تلخ زمان است ... 

 

تنهایت نخواهد گذاشت ... تنهایت نخواهد گذاشت ... 

 

میدانم شهر پر از پرنده های کاغذی ست ... پر از پروانه های دروغین ... پر از آوازهای خاکستری ... دلگیر ... 

 

اما 

 

پرده های غباراندود اندوه را که کنار بزنی  

 

خواهی دید 

 

چکاوکی پشت پنجره نوک می ساید و به شوق لبخند تو ناب ترین نغمه بهاری را سرمی دهد ... 

 

 

باور کن! 

 

 

حتی در همین سوز پاییز ...

نظرات 5 + ارسال نظر
خاطره دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ http://rahalost.blogsky.com

گاهی با خودم میگویم همیشه ساده دل میبازم.....
چه تلخ بازی خوردم و همه چیزم را باختم...حتی تو را....

من و باد صبا مسکین، دو سرگردان، دو بی حاصل
من از افسون چشمت مست و او از بوی گیسویت ...

فرح سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ http://farahbano.blogsky.com

امروز تو را دیدم دیوانه شدم دیگر
من جز تو ندارم نه شور دگری در سر
می گفت کسی در من: آهسته قدم بردار
چون عاشق او هستی کوتاه شود دیدار

چقدر زیبا ...
عزیزم ممنونم

هستی سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ http://parvanegi.blogsky.com

امیدوارم هرچه زودتر تموم آشفتگیهاتون برطرف بشه هدی جونم

ممنونم همیشه همراه همیشه مهربان من.
منم برات تمام معنای آرامش رو از خدا میخوام ...

آریا پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.ahmadramezani.blogfa.com

. ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بیا آپمو ببین .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با این اسب بیا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسی ..-“.:,-“’ . . . . . \;:.//

سلام
ممنون از لطفتون.

شariya جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ق.ظ http://www.ahmadramezani.blogfa.com

عادت به چشمهای سیاهت نمیکنم*اصلا از این به بعد نگاهت نمیکنم*میپرسم از خودم که چرا زجر میکشم* خود را و تورا چرا راحت نمیکنم*من میرم گلایه نکن از نبود من* میخواهمت که غرق گناهت نمیکنم*
www.ahmadramezani.blogfa.comئ

ممنون از شعر زیباتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد