آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده
آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده

لطفا هرگونه برداشت از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع انجام شود.

 تمامی دلنوشته های این وبلاگ تقدیم به کسی که همیشگی ترین تأیر را بر جهان بینی من نهاد ... او که کمک و یاری بی دلیل و بی دریغ را به من آموخت ...  

  

 

  

دعوتنامه ای برای باران ....

  

 

نمی نویسم که مبادا خون بالا بیاورد دلم ...  

 

نمی نویسم که مبادا زمین جا بزند زیرپایم ... کم بیاورد زیر بار خرده پاره های سکوت ...  

 

نمی نویسم که مبادا سیلاب بردارد خلوت خیابان های شهر را ...  

 

نمی نویسم ...   

 

نمی نویسم نه این که حرفی برای نوشتن نیست ... نه!   

 

نه این که زخمی برای بستن نیست ... نه!  

 

نه این که چیزی غیر این دلنوشته ها  

 

کاری غیر این نوشتن  

  

سهمی غیر این واژه ها  

 

دست دلم را بند کرده باشد ... نه!  

 

نمی نویسم  

 

که مبادا ببایی و ببینی و زمینگیر شود آرامشت ...  

 

دلم باران می خواهد ...  

 

یک باران تند و پرصدا و پررنگ و آواز ...  

 

بزند به غبار هرچه نوشته و نانوشته ست ...  

 

تمام تابستان خشک را به امید پاییز بارانی دویده ام ... باور کن!  

 

و این دشت مشوش  

 

همچنان عطشناک ... همچنان بی باران ...  

 

دلم باران می خواهد  

 

من دلم باران می خواهد ... سرشار از ترانه و گهرهای فراوان و سرود بام ها و کوچه با غ ها ...  

 

آه!

 

اینجا را ببین ...  

 

انگار دارم می نویسم ... می نویسم به هوای باران ...  

 

می نویسم تا باز باران خودش با پای خودش به زمین نزول کند برای همراهی انگشتان گیج و لرزان و سرگشته من!  

 

می نویسم   

 

تا مبادا باران نبارد!  

 

می نویسم ... دعوتنامه ای برای باران! 

 

                                    قٍالِبــ و اِسمایلے هاےِ کـــیکــــو

 

 

هنوز هم در دنیای خوشبخت من لحظه ی آمدنت بارانی ست
 

 

روزی که آمدی باران می بارید
 

 

نمی دانم ! تو با باران آمدی ؟
 

 

یا باران با تو ؟
 

 

اما دلم برای باران تنگ شده است .....

نظرات 3 + ارسال نظر
مینو پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ

آخ گفتی
دوست دارم زیر بارون فریاد بزنم
کاش می فهمید

میان عاشق و معشوق فرق بسیار است ...

هستی پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ق.ظ http://parvanegi.blogsky.com

ببار باران

باران باشد ... تو باشی ... یک خیابان بی انتها باشد ...
به دنیا می گویم:
خداحافظ!

هستی پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ http://parvanegi.blogsky.com

زیر این آسمان ابری
به معنای نامش فکر می کند
گل آفتابگردان!

"گروس عبدالملکیان"

ممنونم عزیزم از این قطعه بسیار زیبای مفهومیت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد