آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده
آفتابگردان ترین ....

آفتابگردان ترین ....

دلنامه های پراکنده

حق امتیاز انحصاری لبخند تو ...

هرگونه برداشت از مطالب این وبلاگ تنها منوط به اجازه نویسنده می باشد  

 

 تمامی دلنوشته های این وبلاگ تقدیم به کسی که همیشگی ترین تأثیر را بر جهان بینی من نهاد ... او که کمک و یاری بی دلیل و بی دریغ را به من اموخت ...  

 

 

 

 

 

برای خنده های تو 

 

 

وسوسه نقشه گنج های پنهان در هزار دالان غارهای تو در تو ... 

 

 

برای خنده های تو 

 

 

طومار هفت آسمان و هفتصد ریسمان اشتیاق را به هم پیچیدن ... 

 

 

برای خنده های تو 

 

 

بیهوا روی خواب شکننده پروانه های باغ، جست زدن ... 

 

 

برای خنده های تو 

 

 

هزار دسته کبوتر مست را به یکباره از هره ی بام پردادن ... 

 

 

برای خنده های تو 

 

 

بی هراس جاده های مه آلود باران خورده را یک نفس دویدن ... 

 

 

برای خنده های تو

  

 

به دل شب های بی سرانجام شبیخون زدن ... 

 

 

برای خنده های تو 

 

 

پررنگ ترین لبخندها را آنقدر کش دادن و کش دادن تا آستانه " مُسری شدن " ... 

 

 

برای خنده های تو 

 

 

تمام دلهره ها را پرپر کردن ... تردیدها را خط زدن ... 

 

 

برای خنده های تو

  

 

شوق روی شوق و عشق روی عشق چیدن 

 

 و

  

 

تا ایوان " ثریا " 

 

 

نه! تا سقف آسمان رسیدن ... 

 

 

دست آخر 

 

 

برای خنده های تو 

 

 

تمام شاعرانه سازی ها و عاشقانه پردازی ها ی من

  

 

و برای دل من 

 

 

تمام خنده های تو ...

  

 

برای دل من 

 

 

حق امتیاز انحصاری لبخند تو ...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد